امیدواری وزیر اطلاعات به حضور پررنگ مقاومت در اروپا و آفریقا/ تعیین سرنوشت رهبری جهان توسط یاران سلیمانی

تیتر اقتصادی: وزیر اطلاعات با بیان اینکه شواهدی وجود دارد که محور مقاومت رو به گسترش است، اظهار کرد: امیدواریم روزی شاهد حضور پررنگ مقاومت در اروپا و آفریقا باشیم. این مکتبی است که سلیمانی آن را پایه‌گذاری کرد و با خودسازی که داشت آن را گسترش داد و به تعبیر رهبری عزیزمان آن را حفظ، مجهز و احیا کرد و رشد داد ویژگی‌های منحصربه‌فردش پایه‌گذار نظام جدیدی شد.
امیدواری وزیر اطلاعات به حضور پررنگ مقاومت در اروپا و آفریقا/ تعیین سرنوشت رهبری جهان توسط یاران سلیمانی
به گزارش تیتر اقتصادی:  اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات گفت: اساسا نظام سلطه هیچ زمان به دنبال مهار یا تضعیف ایران نبوده بلکه به دنبال براندازی بوده است و در اغتشاشات اخیر هم به شکلی در رسانه‌هایشان جلو رفتند که خودشان هم تصور کردند انقلابی در حال رخ دادن است. 

حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب در بخشی از سخنانشی در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم جدید جهانی اظهار کرد: روزی که دشمن تصمیم گرفت حاکمیت خود را با ایجاد ائتلاف‌ها و تشکل‌ها و اشغال عراق و حضور در سوریه و اشغال افغانستان تلاش کرد انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را به محاصره درآورد و به براندازی نزدیک کند شاهد حضور محور مقاومت و گسترش آن بودیم و مرد این میدان شهید سلیمانی بود.

وی همچنین گفت: شهید سلیمانی توانست در نظام و معادلات بین‌المللی و قدرت سلطه جهانی تغییرات اساسی ایجاد کند و طبیعی است که در تعریف شخصیت ایشان باید به توصیفات رهبری انقلاب توجه کنیم.

دیگران چه می خوانند:

وزیر اطلاعات گفت: این مقاومت و یاران سلیمانی هستند که سرنوشت تصمیمات راهبری دنیا را تعیین می‌کنند و انقلاب اسلامی امروز چارچوب مرزهای ایران اسلامی و قوی ما را درنوردیده و بزودی شاهد آثار پررنگ و موثر این جبهه مقاومت در سرزمین فلسطین به شکل انفجاری و شگفت‌انگیز خواهیم بود.

وزیر اطلاعات همچنین ادامه داد: شواهدی وجود دارد که محور مقاومت رو به گسترش است و گفت: امیدواریم روزی شاهد حضور پررنگ مقاومت در اروپا و آفریقا باشیم. این مکتبی است که سلیمانی آن را پایه‌گذاری کرد و با خودسازی که داشت آن را گسترش داد و به تعبیر رهبری عزیزمان آن را حفظ، مجهز و احیا کرد و رشد داد ویژگی‌های منحصربه‌فردش پایه‌گذار نظام جدیدی شد.

وزیر اطلاعات یادآور شد: اگر روزی در دنیا قدرت شرق و غرب مطرح بود و ادعا کردند که قدرت غرب بر شرق پیروز شد امروز ما قدرت مقاومت و اقتدار آن را در مقابل نظامی داریم که ادعای پیروزی بر تمام قدرت‌ها را دارد و ادعای اینکه هر تصمیمی در دنیا منوط به اوست و زیرساخت‌ها و نرم‌افزارهایش را فراهم کرد.

وی گفت: همیشه آمریکا در کنار چین و روسیه و کره‌شمالی به ایران به عنوان تهدید علیه منافع خود تاکید کرده‌اند اما عقب‌نشینی‌هایی که مجبور به آن شدند و این مقاومت آن را تحمیل کرد نشان داد مردان این انقلاب می‌توانند سرنوشت تصمیماتی که برای دنیا و منطقه گرفته می‌شود تغییر دهند.

خطیب تاکید کرد: امروز می‌شنویم که آنان ادعا می‌کنند ایران در کنار روسیه در اوکراین منافع آنان را تهدید می‌کنند البته این ادعای آنان است اما همین نشان می‌دهد که امروز این تفکر عمیق به اروپا رسیده‌ است.

 

امیدواری وزیر اطلاعات به حضور پررنگ مقاومت در اروپا و آفریقا/ تعیین سرنوشت رهبری جهان توسط یاران سلیمانی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟