ارز دیجیتال ترون چیست؟ معرفی بهترین برنامه‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شبکه ترون

تیتر اقتصادی: ترون یکی از پلتفرم‌های دیجیتالی غیرمتمرکز و بلاک چین است که رشد سریعی را تجربه می‌کند و طی چندسال گذشته توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. توکن بومی این شبکه، TRX در حال حاضر رتبه 15 بازار را در اختیار دارد. ترون توسط جاستین سان در سال 2014 ایجاد شد و تا سال 2018 در شبکه اتریوم فعالیت می‌کرد و سپس به بلاک چین اختصاصی خود منتقل شد.
ارز دیجیتال ترون چیست؟ معرفی بهترین برنامه‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شبکه ترون
به گزارش تیتر اقتصادی:  در ابتدا جاستین سان و تیم او قصد داشتند تا ترون تنها در بازار آسیا فعالیت کند، اما امروزه ترون تبدیل به یک شبکه جهانی شده است و هم اکنون علاوه بر 120 میلیون حساب کاربری، بیش از 4.1 میلیارد تراکنش در آن انجام شده است و خرید و فروش ترون در سطح جهانی در بسیاری از صرافی جهانی انجام می‌شود.

هدف اصلی ترون، ارائه یک سیستم اشتراک‌گذاری داده جهانی است تا از انتشار به صرفه محتوای دیجیتال و حقوق تولیدکنندگان محتوا حمایت کند. شبکه ترون به صورت همتا به همتا (P2P) فعالیت می‌کند که منجر به حذف واسطه‌ها شده است و به تولیدکنندگان محتوا این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم با طرفداران و خریداران خود در ارتباط باشند. شعار ترون، تمرکززدایی از وب است و در همین راستا خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد.

ترون همانند اتریوم از قرارداد‌های هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز پشتیبانی می‌کند و تبدیل به پلتفرمی برای توسعه‌دهندگان بلاکچینی شده است.
 

دیگران چه می خوانند:

تفاوت ترون و اتریوم چیست؟

ساختار شبکه ترون بسیار شبیه به ساختار شبکه اتریوم است، در واقع به حدی ترون همانند و مشابه اتریوم ساخته شده است که ترون بار‌ها به این دلیل و عدم نوآوری مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال، ترون یک تفاوت بزرگ با اتریوم دارد و آن کارمزد‌های بسیار کمتر تراکنش و استفاده از شبکه است که منجر به جذب بسیاری از توسعه‌دهندگان و فعالان بازار شده است.

همانند اتریوم، توسعه‌دهندگان ترون فعال و همواره در تلاش هستند تا ضعف‌های این شبکه را رفع و با ارائه برنامه‌های کاربردی و بهبود خدمات، محبوبیت و موارد استفاده از این شبکه را گسترش دهند.

با توجه به این که شبکه ترون در حال رشد و تبدیل به یک ارز دیجیتال جهانی شده است، شاهد عرضه و فعالیت پروژه‌های جذابی در این بلاکچین هستیم. علاوه بر خرید و فروش ترون، توکن این پروژه‌ها می‌تواند فرصت سرمایه‌گذاری جذابی برای شما باشد.
 

ارز دیجیتال ترون چیست؟ معرفی بهترین برنامه‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شبکه ترون


بهترین پروژه‌ها و برنامه‌های بلاکچین ترون

SunSwap یک صرافی غیرمتمرکز است که به طور انحصاری در بلاکچین ترون فعالیت می‌کند و به عنوان یکی از بزرگترین برنامه‌های شبکه ترون شناخته شده است. این صرافی که در سال 2020 راه‌اندازی شده است، امکان تبدیل ارز‌های متنوعی را بر بستر شبکه ترون ارائه می‌دهد و از کیف پول ترون یعنی TronLink پشتیبانی می‌کند. توکن بومی فعال در این پلتفرم SUN نام دارد.

Wink از جمله دیگر پلتفرم‌های بلاکچینی محبوب شبکه ترون است که فرصت‌های متنوعی را برای کسب درآمد از بازی‌ها و سرگرمی‌های مختلف فراهم کرده است. این اکوسیستم همچنین به توسعه‌دهندگان خدمات متنوعی را برای راه‌اندازی و عرضه بازی‌های بلاکچینی می‌دهد. توکن بومی فعال در این شبکه WINK نام دارد.

با توجه به محبوبیت اخیر بازار NFT، پروژه Kraftly در شبکه ترون نیز موفق شده است تا توجهات زیادی را به خود جلب کند. Kraftly یک بازار غیرمتمرکز NFT است که امکان ساخت، عرضه و خرید و فروش توکن‌های NFT با ارز دیجیتال TRX را فراهم کرده است. این بازار تنها از کیف پول ترون یعنی Tronlink پشتیبانی می‌کند.

خرید ترون در سرمایکس

از کجا ترون و توکن‌های شبکه ترون را بخریم؟

اگر به این پروژه‌ها علاقه‌مند هستید و می‌خواهید خرید و فروش ترون یا توکن‌های این شبکه را آغاز کنید، مهم است که به یک بازار بزرگ ارز‌های دیجیتال برای انجام معاملات خود دسترسی داشته باشید و اگر نیازمند یک بازار بزرگ و امن ارز دیجیتال هستید، سرمایکس می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

این صرافی که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است، با پشتیبانی بیش از 600 ارزدیجیتال متنوع، یکی از بزرگترین بازار‌های رمزارز را در اختیار شما قرار می‌دهد که خرید و فروش ترون و توکن‌های SUN و WINK در آن نیز امکان‌پذیر است.

با کیف پول امن و داخلی این صرافی همچنین خیال شما از امنیت دارایی‌ها و توکن‌های خریداری شده راحت خواهد بود و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سؤال به پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته دسترسی خواهید داشت.

ارز دیجیتال ترون چیست؟ معرفی بهترین برنامه‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شبکه ترون

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟