کشف محموله يک تني مواد مخدر در مرز سيستان و بلوچستان

فرمانده مرزباني انتظامي جمهوري اسلامي ايران از کشف بيش از يک تن و 90 کيلوگرم مواد افيوني در مرزهاي جنوبي شرق کشور خبر داد.
کشف محموله يک تني مواد مخدر در مرز سيستان و بلوچستان
دیگران چه می خوانند:

سردار "احمدعلي گودرزي" در تشريح موفقيت مرزبانان استان سيستان و بلوچستان، گفت: در راستاي كنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر، مرزداران استان سيستان و بلوچستان طي 24 ساعت گذشته با اشراف اطلاعاتي و رصد تحرکات در مناطق مرزي به سرنخ‌هايي از قصد قاچاقچيان براي ورود محموله سنگين موادمخدر به داخل کشور مطلع شدند.
وي تصريح کرد: مرزبانان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي مسيرهاي احتمالي تردد قاچاقچيان و همچنين زمان برنامه‌ريزي شده جهت انتقال محموله مواد مخدر به عمق كشور را شناسايي و در قالب چندين تيم پوششي و عملياتي با اجراي كمين هدفمند منطقه مورد نظر را در كنترل خود قرار دادند و توانستند طي چند رشته عمليات با درگيرهاي مسلحانه قاچاقچيان را زمينگير کنند.
فرمانده مرزباني فراجا در ادامه عنوان کرد: مرزبانان طي اين چند عمليات مقدار يک تن و 90 کيلوگرم انواع مواد مخدر شامل؛ يک تن ترياک و مقدار 90 کيلوگرم مواد افيوني از نوع شيشه به همراه يک دستگاه بيسيم دستي را کشف و 17 راس دواب را مهار کنند.
سردار گودرزي با بيان اينکه در اين عمليات ها 4 نفر سوداگر مرگ نيز دستگير شدند، خاطر نشان کرد: دشمنان قسم خورده ايران اسلامي بايد بدانند که امروز مرزداران غيور بيش از هر زماني آمادگي و توان پاسخگويي به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک ميهن عزيزمان را دارند و همواره با چشماني باز، امنيتي مثال‌زدني را براي امت اسلامي به ارمغان خواهند آورد.

کشف محموله يک تني مواد مخدر در مرز سيستان و بلوچستان

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟