تعطیلی ۱۵ استان به دلیل کمبود برق

به‌منظور جلوگیری از خاموشی سراسری و قطع برنامه‌ریزی شده برق در ۱۵ استان روز پنجشنبه به عنوان روز تعطیل اعلام شده است تا از طریق کاهش مصرف برق ادارات بتوان شبکه را مدیریت کرد و خاموشی‌ها را دور زد. آنطور که تاکنون اعلام شده استان‌های سمنان، زنجان، خوزستان، قم، بوشهر، مرکزی، اصفهان، یزد، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، خراسان جنوبی، لرستان، قزوین و البرز در روز پنجشنبه به دلیل کمبود برق تعطیل هستند.
تعطیلی ۱۵ استان به دلیل کمبود برق

به گزارش پارسینه و به نقل از انتخاب؛ باتوجه به ناترازی تولید و مصرف برق و همچنین افزایش دما و رکوردشکنی مصرف، پنج‌شنبه 15 استان کشور تعطیل شد.

روز سه‌شنبه تقاضای مصرف برق کل کشور به بیش از 77 هزار مگاوات رسید و باتوجه به پیش‌بینی افزایش دما احتمالا همچنان روند مصرف صعودی باشد موضوعی که طی گزارشات مردمی در روز‌های اخیر خاموشی‌های پراکنده‌ای را نیز رقم زده است.

دیگران چه می خوانند:
 

به‌منظور جلوگیری از خاموشی سراسری و قطع برنامه‌ریزی شده برق در 15 استان روز پنجشنبه به عنوان روز تعطیل اعلام شده است تا از طریق کاهش مصرف برق ادارات بتوان شبکه را مدیریت کرد و خاموشی‌ها را دور زد.

 

آنطور که تاکنون اعلام شده استان‌های سمنان، زنجان، خوزستان، قم، بوشهر، مرکزی، اصفهان، یزد، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، خراسان جنوبی، لرستان، قزوین و البرز در روز پنجشنبه به دلیل کمبود برق تعطیل هستند.

 

 

در روز گذشته شرکت توانیز پیامک هشدار سراسری را برای مشترکان ارسال کرد و امروز نیز برای تهران هشدار مصرف اعلام شده است.

تعطیلی ۱۵ استان به دلیل کمبود برق

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟