امیرمسعود عابدین: پرچمدار خودروهای هونگچی طراحی خاص و متمایز خود را دارد. طراحی سنتی در کنار انبوهی از امکانات، شاخصترین ویژگی L5 به حساب میآید.
چراغ گرد با دیلایت نیم دایرهای در کنار جلوپنجره بسیار بزرگ و عضلانی و همچنین لوگوی ایستاده هونگچی، بیشترین خودنمایی را دارند.تقریبا تمام تمرکز L5 بر لوکس و لاکچری بودن بوده و اسپرت بودن در آن به چشم نمیخورد.
در نمای کناری، بزرگ بودن ابعاد خودرو به چشم میخورد.طراحی بدنه مکعبی شکل بوده و شبیه به محصولات رولزرویس و بنتلی است.کاپوت خودرو از طول زیادی بهره میبرد.رینگهای آینهای شکل با لوگوی مرکزی قرمز رنگ، یادآور محصولات مرسدس-میباخ است.
در نمای پشتی شاهد استفاده از طراحی ترند و به روز در خودروهای لوکس هستیم.چراغهای کشیده و عمودی پشت با گرافیکهای خطی و L مانند، از جذابیتهای این طراحی هستند.اگزوزهای اسپرت و کشیده در دیفیوزر خودرو به چشم میخورد.
طراحی کابین L5 عجیب و خاص به نظر میرسد.نمایشگرهای عریض و بزرگ کنار هم و کنسول وسط پهن با چیدمان دکمهها و کنترلرهای مختلف، در کنار طرحهایی که روبهروی قسمت سرنشین شاگرد وجود دارد، بیشترین نقش را در جذابیتآفرینی کابین دارند.
فرمان دو پره با لوگوی قرمز و طلایی در مرکز، سبکی کلاسیک دارد.ساعت آنالوگ بین دو دریچه تهویه هوا و در مرکز قرار دارد.
طراحی تو دریها از همان شلوغکاری داشبورد بهره میبرند و لوکس بودن را بسیار نشان میدهند.ترکیب رنگی سفید و سبز و بنفش، تناقض خوبی را ایجاد کرده است.
هونگچی L5 احتمالا از پیشرانه V8 توربو بهره ببرد.قیمت و مشخصات دقیق این خودرو در آینده اعلام خواهد شد.نسل قبلی L5 از برچسب قیمتی 830 هزار دلاری (حدود 40 میلیارد تومان) بهره میبرد و به احتمال بسیار زیاد، نسل جدید هم این چنین قیمتی داشته باشد.پذیرش سفارشات این خودرو از زمان رونمایی در نمایشگاه شانگهای شروع شده است.
0 دیدگاه