پهپاد اعجاب آور چینی با قابلیت حمل بمب + فیلم

نسخه بهبود یافته پهپاد Wing Loong 1 در رده MALE است که توسط شرکت صنعت هوانوردی چین (AVIC)طراحی و تولید شده است. این شرکت در سپتامبر 2015 در نمایشگاه هوانوردی چین در پکن از مفهوم Wing Loong II پرده برداری کرد
پهپاد اعجاب آور چینی با قابلیت حمل بمب + فیلم

 

 پهپاد اعجاب آور چینی Wing Loong II در سپتامبر 2015 رونمایی شد. چین می‌خواهد نسل جدید هواپیمای بدون سرنشین شناسایی/ حمله را در بازار بین‌المللی عرضه کند. در مارس 2017، اعلام شد که چین می تواند 300 فروند Wing Loong II به عربستان سعودی تحویل دهد.

دیگران چه می خوانند:

 

ویژگی های پهپاد جدید چینی

 

 

پهپاد اعجاب آور چینی دارای بدنه باریک و بیرون زده با دم V برجسته و باله شکمی است. ارابه فرود متشکل از دو چرخ اصلی در زیر بدنه و یک چرخ تکی در زیر دماغه است که برخاست و فرود ایمن را تسهیل می کند. هر بال دارای سه نقطه سخت زیر بال است که قادر به حمل بمب، راکت یا موشک هوا به سطح است. یک آنتن ارتباطی ماهواره ای بر روی برآمدگی در سطح بالای بدنه نصب شده است که انتقال داده را بین پهپاد و ایستگاه کنترل زمینی ارائه می دهد. Wing Loong II دارای طول 11 متر، طول بال 20.5 متر و ارتفاع 4.1 متر است.

 

تحرک هوایی پهپاد جدید چینی

 

پهپاد Wing Loong II MALE می تواند در طول 20 ساعت پرواز کند و حداکثر سرعت آن 370 کیلومتر در ساعت است. Wing Loong II دارای شعاع عملیاتی 1500 کیلومتر و مجهز به سیستم ارتباطات ماهواره ای است.

 

تجهیزات بارگیری پهپاد جدید چینی

 

پهپاد اعجاب آور چینی Wing Loong II MALE دارای حداکثر ظرفیت حمل بار 400 کیلوگرم است. Wing Loong 1 تنها می تواند دو بمب یا موشک با وزن 100 کیلوگرم حمل کند. 

 

استفاده رزمی پهپاد جدید چینی

 

پهپاد Wing Loong II MALE عمدتاً برای بازار صادراتی توسعه یافته است و برای مأموریت های نظارتی و شناسایی هوایی در نظر گرفته شده است. می توان آن را با انواع سلاح ها برای انجام ماموریت های جنگی و ضربتی مجهز کرد. پهپاد Wing Loong توسط یک اپراتور از ایستگاه کنترل زمینی سیار با استفاده از کنسول های از راه دور کنترل می شود. ایستگاه کنترل اطلاعات محموله را از پهپاد از طریق یک لینک ارتباطی داده دریافت می کند

پهپاد اعجاب آور چینی با قابلیت حمل بمب + فیلم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟